Icon

Optimering

Du har sikkert allerede et fint website og et overordnet mål for det. Det er måske bare ikke helt… optimalt.

Det er bl.a. her, vi kommer ind i billedet. Hos Siteworks har vi gennem tiden lavet mange forskellige slags optimeringer, der tager udgangspunkt i alt fra design og brugeroplevelser til indholdsoptimering og markedsføringsstrategier.

Vi starter altid med dit mål. Derfra lægger vi en realistisk strategi, der på effektiv vis kan indfri målet– og vi stopper ikke, før vi når det, der er aftalt med dig.

Konverteringsoptimering

Uanset om du ønsker at sælge varer eller blive kontaktet via dit website, handler det i alle henseender om, i hvor høj grad dit website konverterer. Der er mange instrumenter at spille på, når vi hæver konverteringsraten via effektive optimeringsløsninger. Dog har samtlige løsninger samme mål – og det er det mål, vi finder i fællesskab med dig.

  • Øg antallet af henvendelser eller salg
  • Få større investeringsafkast
  • Sæt fokus på de vigtigste funktioner/undersider
  • Guide brugerne til at gøre det, du ønsker

Optimér og konvertér!

Der kan være mange grunde til, at dit website ikke konverterer, som du ønsker. Med Siteworks som samarbejdspartner er der omvendt mange veje til at nå målet – det handler om, hvordan din webløsning fungerer i dag. Kontakt os, hvis du ønsker en gratis analyse af dit websites konverteringsmuligheder, og vi vender tilbage med en effektiv strategi, der har et ambitiøst – men realistisk – mål.

Brugeroplevelse og købsflow

Vi optimerer mange websites med det formål, at websitet skal være mere brugervenligt. Med et brugervenligt website sikrer du, at brugerne først og fremmest kan finde det, de søger – og at det er tilgængeligt, uanset om du åbner dit website på en computer, smartphone eller tablet.

Optimér købsflowet

For det andet kan du med et brugervenligt website også præge brugeradfærden. Måske ønsker du, at brugerne kontakter dig eller bestiller dine varer online? En god struktur, søgeoptimeret indhold og et ’call to action’-præget (handlingsopfordrende) design gør brugeroplevelsen bedre – og samtidig kan du præge, hvilke ’veje’ brugerne navigerer ad, når de lander på dit website.

  • Giver overblik
  • Lettere navigation
  • Stimulerer købsflow
  • Bedre ’call to action’

Marketingsbudget

Der er et hav af kanaler at bruge annoncekroner på – men du ved sjældent på forhånd, hvad du skal forvente af investeringsafkast. Ofte er det lidt ’trial and error’. Hos Siteworks foretrækker vi at analysere os frem til et realistisk budget med et afkast, der overstiger investeringen. (læs mere)

  • Optimér dit investeringsafkast
  • Få en langsigtet og målrettet strategi
  • Konsultér med den samme marketingsrådgiver – hver gang
  • Få løbende rapportering

Dybdegående analyser

Vi analyserer os altid frem til, hvordan du bedst muligt optimerer dit investeringsafkast. Det gør vi bl.a. med relevante søgeords-, markeds-, brugeradfærds- og webanalyser. Hvis Google AdWords-kampagner eksempelvis er løsningen for dig, kan du finde tryghed i, at vi er certificeret partner. Det betyder, at vi på baggrund af søgeords- og markedsanalyser lægger en strategi, vi ved, fungerer – og vi måler og rapporterer løbende effekten.

Få den første snak med din personlige marketingskonsulent allerede i dag!

Indhold/content

Du kan have nok så meget indhold på dit website, men hvis det ikke er ordentligt skrevet, struktureret og søgemaskineoptimeret, er værdien af det lav – og det bifalder hverken Google eller brugerne, som søger noget specifikt. Det er derfor helt centralt, at indholdet på dit website er af høj kvalitet, relevant og engagerende. Ellers svinder troværdigheden – og brugerne gør det samme. (læs mere)

  • Få unikt, søgemaskineoptimeret indhold
  • Bliv indekseret på Google
  • Øg din troværdighed og relevans
  • Bedre ’call to action’

Skal vi kigge indholdet på dit website igennem og vende tilbage med et tilbud? Så kontakt Siteworks på 36380200 eller skriv en mail til info@siteworks.dk