Icon

Dit mål er vores udgangspunkt

Når du vælger Siteworks som strategisk samarbejdspartner, starter vi altid med at finde målet for din løsning i samarbejde med dig og dine overordnede forretningsmål. Når målet er fastlagt, lægger vi en 3-, 6-, eller 12-månedsplan for, hvordan vi på den mest effektive måde indfrier dine ønsker – samt inden for hvilken budget- og tidsramme, det er muligt. Planen kan indeholde alt fra forventninger til trafik og konverteringsrate til dækningsbidrag 1 og 2 samt markedsføringsomkostninger.

Med målet i kikkerten er vores strategiske arbejde naturligvis altid langsigtet og målrettet.

Ingen strategi uden analyser

I forbindelse med at udarbejde og udføre en strategi, starter vi altid med at foretage de nødvendige analyser. Det kan f.eks. være søgeords- og markedsanalyser i forbindelse med opsætning af et AdWords-abonnement eller webanalyser i forbindelse med lancering af et redesign.

På den måde opnår vi indblik i, hvilke strenge vi skal spille på for at indfri dit mål med din løsning – det er din garanti for, at vi sætter kræfter ind de steder, hvor der er ’noget at hente’. I samme forbindelse er vi ikke bange for at sige nej til opgaver, hvis vi ikke mener, at målet er realistisk.

Har du brug for hjælp?

Severin HygumKonsulent

Få din egen online marketing ekspert

Når du vælger Siteworks som din markedsføringspartner, bliver du tilknyttet din egen marketingkonsulent, og I kommer til at indgå i et tæt samarbejde. Således er det altid den samme person, du er i kontakt med – uanset om der skal justeres i markedsføringsbudgettet, rapporteres eller strategien skal omlægges. Det, synes vi, er mest hensigtsmæssigt for begge parter.  

Løbende rapportering

Når vi hos Siteworks altid starter med målet i strategiske sammenhænge, er det vigtigt for os, at vi undervejs løbende rapporterer. På den måde kan du løbende se, ’hvad du får for pengene’. Vi bruger en række effektive analyseværktøjer, der hjælper os til at træffe de rigtige beslutninger – og rapportere sort på hvid, hvordan vores løsninger performer. På den måde får du tryghed i målbare fakta. 

Afkast, der er større end investeringen

Når vi finder en passende strategi til din webløsning, laver vi ofte ROI-planer. Således kan du se, hvad du kan forvente af investeringsafkast. Vi ved, at det kan føles risikofyldt at satse stort på markedsføring, og derfor har vi hos Siteworks lang erfaring med at lave ROI-udregninger, der giver dig tryghed. Udregningerne laver vi altid på baggrund af forskellige markedsanalyser, så vi er sikre på at kunne indfri det, vi lover. 

Konceptudvikling og branding

Vi rådgiver i og hjælper også med konceptudvikling og branding. Eksempelvis får vi løbende kunder, der er helt nyopstartede firmaer med behov for input til koncept, kommunikation og strategi. Redesign foregår ofte også som en del af en relancering af et koncept eller andet. Det har vi mange gode erfaringer med. På baggrund af markeds- og webanalyser samt brainstorms med kunden lægger vi en ny strategi og sætter ambitiøse mål inden for en tidsplan, der er realistisk. Fordi vi er et digitalt full service-bureau, kan vi levere alt, der er brug for i forbindelse med konceptudvikling, branding og relancering.

Fast Google AdWords-ekspert

Siteworks er certificeret Google AdWords-partner. Det betyder, at Google anerkender os som professionelle eksperter inden for deres effektive annonceringsværktøj. Det er vi bl.a. fordi, vi til dagligt arbejder med og holder os opdaterede på nye muligheder, begrænsninger osv. inden for deres teknologi. Med Trafikken fra AdWords er i øvrigt let at tilpasse strategisk ift. budget, sæsonudsving og meget mere.