Icon

DONG – Sparer tid og penge

Til DONG Energys årlige events er der brug for et simpelt system, der håndterer al tilmelding og betaling. Det har vi for mange år siden udviklet – og siden videreudviklet, de mange gange DONG Energy har genvalgt Siteworks’ system til deres events med tusinder af deltagere. Et system, der fungerer med minimal indsats fra kun én medarbejder, som f.eks. kan trække Excel-ark ud med antal deltagere og deres præferencer, betaling osv. Hvis du vil spare tid i forbindelse med dit kommende event, er det værd at overveje.

Anvendte kompetencer:

Danske Bank – Nem administration

Alt data samlet på samme eventsite

Når Danske Bank afholder events og møder for et bestemt kundesegment, har Siteworks sørget for, at tilmeldingen foregår på et brugervenligt eventsite, som samler og viser væsentligt data. På ét kompletsite kan Danske Bank byde kunder fordelt over hele landet til regionale events uden at miste overblikket.

Tidsbevarende tilmeldingssystem tæller tilmeldinger

På eventsitet kan Danske Bank hele tiden holde øje med, hvor mange der har angivet at deltage. Samtidig kan inviterede kunder på samme site se, hvor mange ledige pladser der er tilbage. Når et event er fyldt, kan øvrige interesserede komme på en venteliste og få besked, hvis der skulle blive en plads ledig.

Anvendte kompetencer:

Deloitte – Sparer ressourcer

Intelligent eventsite med personlige logins

I forbindelse med Deloittes 100-års jubilæum i 2012 oprettede Siteworks et unikt eventsite med et avanceret tilmeldingssystem integreret. Når en deltager loggede ind med sit personlige login, var vedkommenes generelle oplysninger allerede indtastet i systemet. De deltagere der kom langvejs fra, kunne tilvælge transport og ophold på samme site - og samtlige inviterede kunne logge ind i systemet igen for at foretage ændringer eller afmelde sig. Havde inviterede spørgsmål i forbindelse med tilmeldingen, kunne de skrive direkte til Siteworks via en hotline-løsning.

Smarte løsninger rækker langt – og er miljøvenlige

Når deltageren mødte op til koncernfesten i Bella Centret, kunne vedkommende blot fremvise en kvittering på sin smartphone, som blev skannet. Deltageren fik da udleveret et armbånd, der varierede i farve, alt efter hvilken afdeling deltageren var tilknyttet. Ligeledes fik personer med særlige madønsker et bestemt farvet armbånd, således at tjenerne kunne se, hvem der var eksempelvis var vegetarer. Efter jubilæumsfesten var afviklet, kunne Deloitte via tilmeldingssystemet se, nøjagtigt hvem der mødte op, og hvem der udeblev.

Anvendte kompetencer:

Handelsbanken – Flerfunktionelt eventsite

Tilmelding og gode minder på samme site

Til Handelsbankens årlige personalefest, HABA Game, har Siteworks udviklet et unikt mobilvenligt eventsite, der varetager meget mere end tilmeldingsblanketter. Her får alle inviterede et personligt login, hvormed de kan tilmelde sig arrangementet på et brugervenligt eventsite.

Hashtag herlighederne med et photofeed

På selvsamme site er det muligt for deltagende at forevige arrangementet via et photofeed, der er koblet op til Facebook og Instagram. Således bliver billeder taget før, under og efter begivenheden lagret på eventsitet via selektering af relevante hashtags såsom #Habagame15.

Anvendte kompetencer:

Lundbeck –Simpel og økonomisk løsning

Lille løsning

Lundbeck ønskede et simpelt og brugervenligt tilmeldingssystem, der tager højde for inviteredes individuelle behov. På et par dage udviklede vi en økonomisk tilmeldingsløsning, der inkluderer angivelse af individuelle transport- og madønsker i en bruger- og mobilvenlig tilmeldingsformular.

Stort overblik

Lundbeck får løbende udtræk over tilmeldingsforløbet til Excel, så kunden hele forløbet igennem har al data samlet og struktureret. På den måde er både let at holde overblik over tilmeldingsflowet samt eksempelvis videresende deltagerliste med mad- og transportønsker til henholdsvis et cateringfirma og transportselskab.

Anvendte kompetencer:

CSR – Tilmeldingsløsning der samler alt

Unikt eventsite efter kundens ønsker    

Siteworks har flere gange stået for et brugerorienteret eventsite til CSR Fondens årlige CSR Awards, hvor blandt andre Kofi Annan har deltaget. Tilmeldingssystemet blev udviklet unikt efter CSR Fondens behov og inkluderede blandt andet online betaling. Således var alt, der var værd at vide i forbindelse med tilmeldingen, samlet samme sted. Eksempelvis kunne brugere tilvælge en række forskellige side-events. Var et givent side-event fyld, fik brugeren straks besked og mulighed for at indgå i på en venteliste.

Et system, der giver overblik

Op til eventet kunne CSR Fonden selv segmentere mellem tilmeldte og inviterede, der ikke havde angivet deres deltagelse. Således var det også muligt for CSR Fonden at sende remindere specifikt til de inviterede, der efter længere tid ikke havde angivet deres deltagelse.

Anvendte kompetencer: